آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

تولدم

1392/4/25 15:56
479 بازدید
اشتراک گذاری

 birthday Clipart - Gifs Animation * dinamobomb

پروردگارا:

یک سال دیگر به من نعمت دادی تا بخندم؛ بگریم

 شکرت کنم برای مادر و پدر نازنینی که دارم و دوستای عزیزم

شکرت کنم بخاطر باران بخاطر قلم بخاطر چشم و گوش و دست های زیبایم

و زیباتر از همه شکرت کنم بخاطر تپش های قلبم

 قلبی که روح تو در آن دمیده که عاشقم میکند و گاهی چشمانم را تر

دلم چقدر تنگ شده بود ... برای خیلی چیزها...

 فقط میگم خوشحالم که دوباره تونستم لحظه ای رو با یاد خدا پر کنم 

 خدایی که عاشقشم ... خدایی که هیچوقت تنهام نذاشته ...

خدایی که همه معادلات و پیش بینی ها رو به نفع ما تغییر میده

فقط برای اینکه بگه دوستمون داره و حواسش همیشه و همیشه هست به ما ...

خدایا شکرت به خاطر این همه خوب بودنت ... عاشقتم

 تولدم مبارک

سلام کلوچه مامان ، امروز حالم خیلی خوبه ، آخه امروز روز تولدمه  . وارد بیست و هشت امین سال زندگیم  میشم . یعنی 28 تا بهار گذشت . سال گذشته فکر نمیکردم امسال روز تولدم،تو ، توی بغلم باشی و با هم عکس یادگاری بگیریم .

همیشه وقتی به روز تولدم نزدیک میشم خیلی ذوق دارم . دوست دارم روز تولدم طولانی ترین روز سال باشه ، دلم می خواد اصلا شب نشه و توی همون روز بمونم . نمیدونم چرا ولی این حس رو هر سال داشتم .

 یه چیز دیگه ، هنوز تو تولد 20 سالگیم موندم ، اصلا فکر نمیکنم که دارم بزرگ میشم و سنم بالاتر رفته . هنوز اون حس و حال 20 سالگی رو دارم . البته این حس رو خیلی دوست دارم و بدم نمیاد که برای همیشه توی همون 20 سالگی بمونم .

راستی یه چیز دیگه ، خیلی ناراحت میشم اگه اونایی که ازشون انتظار دارم ، تولدمو فراموش کنن .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

zohre,mamane kiyan
26 تیر 92 17:20
سلام زینب جون

عزیزم تولدت مبارک



دوست خوبم ممنون عزیزم

مامان فائزه
27 تیر 92 1:00
زینب جون تولدت مبارک گلم

منم حس تو رو دارم هنوز تو تولد 20 سالگیم موندم اخه تولد 20 سالگی من روز عقدم بود ..



و خیلی روز فوقالعاده ای برام هست ...



ایشاالله تولد پسرتو ... عروست ... نوه هات و بگیری ..




ممنون عزیزم
سودابه
27 تیر 92 1:49
سلام







تولد تولد تولدت مبارک







مبارک مبارک تولدت مبارک







هورررررررررررررراااااااااااااا







خورشید می خندد و ماه نور افشانی میکند شبهای تیره را و ستاره ها چشمک میزنند هر شب و روزی که تولد یک مامان نینی هست تولدت مبارک نازنین دخترم.







ممنون
سودابه
27 تیر 92 1:49
سلام.نوه گلم محمد متین در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده اما من قبلا با همراهم به نی نی های دیگه رای دادم لطفا شما بهش رای بدین کد ش683است که باید به شماره 20008080200ارسال بشه قبلا از رایتون سپاسگزارم به خونه وب من و نوه های گلم تشریف بیارین خوشحال می شیم.
مامان بردیا
27 تیر 92 18:34
سلام مامانی تولدت مبارک
ببخشید که با تاخیر بود.

ممنون عزیزم