آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

هفت ماهگیت مبارک..

1391/10/18 0:00
493 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسرم هفت ماه از اومدن تو گذشت.

وقتی به آغوش میگیرمت بارها و بارها خدا رو به خاطر داشتن تو شکر میکنم.

وقتی میخندی انگار تمام دنیا میخنده.

فکرنکنم لذتی بیشتر از صحبت با تو و شیرین کاریات تو این دنیا برای من باشه.

روز من با باز کردن چشمای قشنگ تو شروع میشه.

بوییدن تو مثل بوکردن یه دامن پر گل یاس هست.

آرتین من ،آرزوی بهترینها رو واست دارم.

دعا میکنم همیشه زیر چتر لطف خدا باشی و خوشبخت بشی.

پسر گلم دوست دارم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مریم
18 دی 91 19:43
سلام...مبارک باشه هفت ماهگیت...انشالله هفتاد سالگیت!
مائده
30 دی 91 15:22
آ شه پسرو برم
قندو عسلو برم
آب رودخونه رو برم
ماشاله . تا چشم به هم بزنی هفت سالش میشه باید ببریش مدرسه




خاله جون ممنون(آرتین)