آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

نقاشی و ابرو باد

1396/11/11 19:05
523 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی انسان پا به این دنیا می‌گذارد و با حواس خود با پیرامونش ارتباط برقرار می‌کند با اولین چیزی که لمس می‌کند، می‌شنود، می‌بیند یا بو می‌کشد کنجکاوی‌اش شروع می‌شود.
هر تجربه بستر و زمینه ساز اتفاقات جدید در زندگی کودک استآرام

بیشتر فعالیت هایی که با آرتین انجام‌ میدم با همین نیت که گفتم

نقاشی ابر و باد

ما تجربه ابرو بادی زیاد داشتیم یکی دو نمونه قبلا گفتم (من عاشق کاغذهای ابرو بادم و با هرچیزی امتحان میکنم ببینم نتیجه کار چی میشه)
کمی شیر مونده بود ته بطری و تاریخ مصرفشم‌ تا امروز بود و منم شیر و ریختم تو یه کاسه و آرتین رنگ های خوراکی وروی شیر قطره قطره ریخت، اوج فعالیت و چیزی که باعث شگفتیش شد و گفت واااااو زمانی بود که گوش پاکن داخل ظرف صابون مایع زد و بعد وارد شیر کرد ابروبادها فوق العاده بود من عاشق این رقص رنگ و ترکیبشونم با هم از ترکیب رنگ ها حرف زدیم و شکل هایی تو موج رنگ ها پیدا کردیم(آرتین یه اژدهای خانم پیدا کرد تو تصویر ابر و بادی)
کاغذ آوردم و گذاشتم روی سطح شیر و آروم برداشتم.بعد آرتین شروع کرد به هنرنمایی کاغذ رنگ کردن.

پیشنهادم اینه با کاغذ کاهی یا مقوا این بخش و انجام بدین ما که لذت بردیم

ما از این کاغذهای ابرو بادی برای نقاشی کردن، کاغذ کادو و کارت پستال استفاده میکنیم.

#نقاشی
#خلاقیت
#رنگ
#ابر_و_باد
#مشاهده_گری


کاغذ و گذاشتم روی رنگ هاآرام

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)