آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

عضو جدید خانواده

1396/9/9 1:17
493 بازدید
اشتراک گذاری

۲۷ روزه که خانوادمون چهارنفری شده و برای تک تک لحظه هاش خداوند و شاکرم.
تصمیم دارم گه‌گاهی برای دخترم بنویسم بلکه یادگاری بمونه براش و تجربه ای برای آینده اش
دختر عزیزم با اومدنت دیگه یکسری کارها جز روتین های زندگی ما شده :


مثلا

بغل کردن به هر دلیلی و بهانه ای شمارو و بغل میکنم ( داداش آرتین باشه یک دست تورو بغل میکنم و دست دیگه داداشی و ️)و میبوسمت و بوت میکنم ،برات شعر میخونم و ریتم صدام و موقع خوندن شعر عوض میکنم. جایی خونده بودم هرچی نوزاد و بیشتر بغل کنیم، نوازش کنیم و محبت مان را به اون ابراز کنیم، وقتی بزرگ می شود، بیشتر احساس امنیت و استقلال می کند و اعتماد بنفس بیشتری پیدا میکند.
همینطور که تو بغلمی خیلی آروم به دو طرف حرکتت می دم،با لحن آهسته و شعر گونه برات میگم ” محکم توی بغلم هستی و نازت میکنم.چونکه خیلی دوستت دارم”.
* وقتی به کلمه “دوستت”میرسم،جایی از بدنت و میبوسم
از اونجا که فعلا تنها جای امن دنیا برای شما بغل منه،وقتی میخوام بلندت کنم، راهت ببرم، بخوابونمت و تکونت بدم و... با آرامش اینکارارو انجام میدم و هیچ حرکت آنی و با سرعتی انجام نمیدم تا حس اطمینان و امنیت و نسبت به دنیای اطرافت بهت منتقل کنم، دنیا جای خوبیه دخترم.
با شما تا دلت بخواد حرف میزنم. تقریبا هر کاری که میکنم و برات توضیح میدم و شما هم دقیق گوش میدی مثلا الان داریم میریم دستشویی شمارو بشورم، الان شیر آب و باز کردم،صدای شرشر آب و میشنوی آب گرم و دارم میزنم به پاهات و ... صدای آب بهت آرامش میده داداشی تا گریه میکنی میرهدشیر آب و‌باز میکنه
چون هنوز کامل نمیتونی ببینی حواسم هست فاصله صورتم با چشم هات بیشتر از سی سانت نباشه و تماس پوستی و چشمی و همیشه داریم.
نوازش و ماساژ شما خانم خانم ها از واجباته.این روزها خیلی خسته ای و همش درحال کش و قوس دادن به خودتی و منم با ماساژ دادن هم فرصتی فراهم میکنم که ارتباط پوستی باهم برقرار کنیم و هم کمی بهت آرامش میدم و هم با تمام وجود لذت میبرم
با هم موسیقی گوش میدیم آهنگ های بی کلام آروم یا با کلام اونم باز ریتم آروم،قرآن و.. بیشتر وقت ها تو فضای خونه شنیپه میشه
داداش آرتین هم این روزها درحال کشف شماستدیگه یاد گرفته چطوری بغلت کنه که دردت نیاد،برات عروسک‌ میاره‌ تکون میده، کتاب میاره و کنارم دراز میکشه که برای جفتتون بخونم، هر پنج دقیقه میاد بوست میکنه یا سرت و نوازش میکنه و باهات حرف میزنه و شما نگاهش میکنی
الحمدالله برای داشتن شما
لا حول و لا قوّة الّا باللَّه العلىّ العظيم
رده سنی:صفر تا #یک_ماهگی
۶آذر۹۶
#دخترم_آناهید
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مطهره
11 آذر 96 8:17
وای تبریک میگم بانو من همش میام و تمامدل نوشته هاتون خوندم خودمم ی دخت دو ساله دارم و ترفند های شما رو برای سرگرم کردنش استفاده میکنم بازم تبریک میگم انشالله قدم های کوچولوش پر از برکت و شادی باشه براتون
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
سلام ممنون از شما انشالله که مطالب مفید باشه و خداوند دختر شمارو هم سالم و سلامت نگه داره محبت