آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

بازي بازي تند تند بازي

1393/8/15 2:58
2,066 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر دوست داشتني من

ديشب از سفر شمال برگشتيم و كلي بهمون خوش گذشت و اين سفر متفاوت بود از سفرهايي كه داشتيم و همون تفاوتش باعث شد  لحظه لحظه اش برام پر از تجربه و يادگيري باشه

خداروشكر كه هستي كه ميتونم در كنارت رشد كنم.

امروز دلم براي گواش و رنگ و كلا نگاه كردن نقاشي شما تنگ شده بود و كاغذ و رنگ و آوردم و نشستم كنارت

اول انگشتم و زدم تو رنگ و زدم روي كاغذ و شما هم پشت سر من تكرار كردي و با هم يه صفحه پر از اثر انگشت درست كرديم با رنگ هاي مختلف

از اينكار حسابي لذت بردي و بعد از اينكه يكم انگشت بازي كرديمآرام و براي پاك كردن دستت از پارچه استفاده كردي و بهم گفتي اجازه هست رنگ بريزم و ميخواستي  نقاشي بكشي

به انتخاب خودت چند قطره اي رنگ ريختي(من كمكت ميكردم كه كل رنگ هارو خالي نكني) و بعد با پارچه شروع كردي رنگ هارو قاطي كردند و منم باهات صحبت ميكردم

با ني فوت ميكردي و پارچه و داخل رنگ ميزدي و بعد روي كاغذ ميكشيدي و با ماژيكت چندتا خط كشيدي و  آخر هم با قلمو شروع كردي كار كردن كلي براي خودت مشغول بودي و لذت بردم از هنر نماييت محبت

نهايتا اين هنر نمايي شما كه مثل كارهاي ديگه ات به ديوار خونه نصب شد

بعد از اينكه كل تنت و ديوار و كاغذ و .. رنگ كردي من از اون كاغذ انگشتي كه درست كرده بوديم ماهي درست كردم .بزرگ.كوچك.مار ماهي... و اوردم باهم چسبونديم ماهي ها شخصيت داشتن براي تو يكي مامان بود يكي عمو امير و يكي آرتين و ..به گفته خودت مار ماهيه پايين آرتينه و اون يكي بالاييه خواهرتخندونک حالا خواهرت كيه من خبر ندارم

اينم درياي ما

و اينچنين ما يه بعد از ظهر شيرين و تجربه كرديم

پ.ن:دريامون و آرتين به ديوار نصب كرده و براي همين عكسش خوب نيافتادهچشمک

پسندها (4)

نظرات (10)

zohre maman kian
15 آبان 93 11:05
Slm,mesle hamishe all bod zeynab joon😊👍bebos artin golam Ro azizam💕💕
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون گلم
مامان آروین(مهناز )
15 آبان 93 12:09
سلام عزیزم همیشه به سفر و گردش عکسای شمال رو نمیذارید ؟ بازیتون مثل همیشه خیلی قشنگ و آموزنده بود
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
چشم از تجربه های شمالمونم تو اولین فرصت عکس میذارم
مامان كيان
17 آبان 93 8:50
سلام. بهمون سر بزنین. یه تجربه خوب دیگه به سفارش شما
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
چشم الان میام
مامان پرنیا
25 آبان 93 18:47
انشالله همیشه به گردش و شادی
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون گلم
مامان گلشيد
27 آبان 93 9:02
عزيزم ماشالا چه بزرگ شدي خاله جون ببخشيد كه من دير به دير ميام چون اينترنتم توي خونه مشكل داره و از اداره هم زياد نميتونم وصل بشم ماهيات خيلي خوشگلن عزيز خاله
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون خاله جوووووون
محدثه
28 آبان 93 9:45
سلام عزیزم گل پسر شیرینی داری خدا حفظش کن تقزیبا تمام پست هاتو خوندم خیلی جالبن ایشالله که همیشه شاد باشد به منم سر بزن
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون از لطقتون بله در اولين فرصت حتما سر ميزنم به وبلاگتون
شادی
4 آذر 93 8:26
ای جونم. چقدر هر بار که عکس میزاری احساس میکنم بزرگتر شده. ماشالا.
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
سلام عزیزم ممنون آره این کوچولوها هر روزشون در حال رشد و بزرگ شدنن
شقايق
11 آذر 93 0:42
سلام عزيزم.من هر شب بهتون سر مي ز رنم،اما 25 روزه ازتون خبري نيست،هميشه ازتون ياد گرفتم،وازممنون و سپاسگذارم. اميدوارم هر جا که هستي ،شاد باشيد و سلامت
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که به ما سر میزنید و شما خیلی خیلی به من لطف دارید این بار یکم طولانی شد نوشتنم آرتین خداروشکر پسر پر انرژیه و تایم زیادی از من میگیره و این دلیل کمتر نوشتن منه .امیدوارم مطالبی که میذارم هر چند اندک بتونه مفید باشه
maman zahra
15 فروردین 94 8:53
میشه به من بگید روی چه نوع کاغذی نقاشی کشیدید خیلی بزرگ و خوبه
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
سلام كاغذ كاهي و در ابعاد 100*70خريدم