آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

شيرين زباني هاي پسر

1393/5/4 2:42
702 بازدید
اشتراک گذاری

چند شب پیش پدر و پسر رفتن حمام طبق معمول دارن بازي ميكنن ديديم بابا افشين صدام ميزنه رفتم ميگه تح.يل بگير آقا زاده رو ميگم چي شده ميگه دارم تو وانش تكونش ميدم ميگه: يواش مردم خوابنقه قهه

معمولا شب ها اگر دير وقت بريم خونه يه سر ميري خونه بابا جون اينا و به عمه ميگي :عمه بخواب

دارم به بابا افشبن میگم من شام نمیخورم اومدی بهم میگی بيا شام بخوووور

كلي حرفهاي جديد و با مزه ميزني و جمله ميگي اما شمرده شمرده و خيلي از بودنت لذت ميبريم

از سي دي masy ياد گرفتي زماني كه قايم موشك بازي مكينيم وقتي دنبال من ميگردي ميگي ماما ور آر يو؟؟؟؟

داريم بازي ميكنيم مياي دست تو ميندازي دور گردنم ميگي دوس دارم(دوست دارم)

شعر تا تاب عباسي و چند روز پيش خودت تا آخرش خوندي يعني من عاشق اون مدل حرف زدنتم

ميري دم در ميخواي در و باز كني ميگم :آرتين كجا ميخواي بري ؟ميگي :برم بستني بخرم

هر كاري  بخوايم انجام بديم كه مربوط به شما باشه ميگي :خودم خودم(با دستت ميزني روي سينت) و نبايد تو انجامش دخالت كنيم اگر كمك خواستي ميگي كمك كمك

تقريبا تمام كلماتي كه ميگيم و ميتوني تكرار كني بجز زرافه كه ميگي زواره

پسندها (3)

نظرات (5)

مامانِ بهار
13 مرداد 93 15:38
فدای پسر شیرین زبون
مامان زهرا
14 مرداد 93 9:18
ای جانم شیرین زبون خاله.کلی لذت بردم نانازی.عزیزم من شمارو لینک کردم خوشحال میشم به ماهم سر بزنین.
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
چشم حتما
شادی
16 مرداد 93 0:59
شیرین پسر.
مامان نازنین زهرا
23 مرداد 93 1:39
سلام یه تقابل جالب برای بچه هامون دختر من 4روز از پسر شما بزرگتره وباباشم هم اسم بابای پسر شماست خوشحال میشم به ما سربزنی
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
خوشحالم از آشنایی با شما
النا
29 شهریور 93 2:20
عزیزم سی دی MASY چه سی دی یه؟شعره؟خوبه؟
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
سیدی زبانه انگلیسیه و داستان یه موشه که اتفاق های مختلف براش میافته و چون جملات کوتاه داره میتونه برای آشنایی بچه با این زبان خوب باشه تو یوتوب میتونی قسمت هاییش و دانلود کنی و ببینی