آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

جشن تولد دوسالگي آرتين با تم جنگل بخش دوم

1393/4/2 1:32
2,097 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان

مهمونهاي خوبم:

پسر عموها:

پانته آ خانم

از راست به چپ:ديانا.نورا.ستاره.مهديس .آرتين.پانته آ

كيك تولد(انتخاب آقا پسر)

آرتين در حال فوت كردن شمع

خوشحالي آرتين بعد از فوت شمع

فوت دست جمعي بچه ها

خوشحالي بچه ها

خوشمزه ترين بخش ماجرا.خوردن كيك با انگشت خوشمزه

عاقبت كيك بيچاره

بچه ها در حال خوردن كيك

انتخاب ماسك برعهده بچه ها بود و مهديس خانم ماسك روباه و برداشت

نورا خانم گربه شده

دياناي خانم جغد شده

ستاره خانم خرگوش كوچولو شد

بچه ها ماسك هارو زدند و شروع به دنبال كردن هم كردند

ماسك هاي ديگر و هم بچه هاي ديگه برداشتن كه متاسفانه من ازشون عكس ندارمغمگین

آرتين در حال استراحت و كسب انرژي

پ.ن:من براي بچه ها بازي ترتيب داده بودم اما آنقدر خودشون خوب باهم كنار اومدن كه نيازي به سرگرم كردنشون نبود و به نظرم  شاد بودن و در بازيهاشون دخالت نكرديم.

ادامه دارد....

پسندها (9)

نظرات (20)

خاله سانی
2 تیر 93 1:35
تولدت مبارک ارتین جون خوش تیپ.انشا.. 120 ساله شی خاله
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون خاله
محمدرهام ومامان سمانه
2 تیر 93 1:49
خوشگل خوشگلا هزار ساله شیبازم منتظر بقیه شیم یالا
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون
الهه مامان مبین
2 تیر 93 13:11
ممنونم زینب جون از راهنماییت . آره درست میگید ولی خیلی ها اینو نمیدونند . کاش یه چاره ای داشت عزیزم . ممنونم ازت . ببوس عسلم رو زیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد
الهه مامان مبین
2 تیر 93 13:13
تولدت بازم مبارک گل من . زینب جون خسته نباشی خیلی زحمت کشیدی میبوسمتون خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون
مامان كيان
2 تیر 93 13:13
چه خوب تولد با یه عالمه بچه. جای کیان خالی بوده . آرتین جوجو هم با اون لباسش خیلی خوردنی شده. جمعتوت همیشه به شادی
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون عزيزم اگر تهران بوديد حتماً دعوتتون ميكردم.
مامانِ بهار
2 تیر 93 16:25
مبارکه عزیزمممممممم چه تم خوشگلی .. چه کیک خوشگلی .. نوش جان
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون عزيزم
مامان فاطمه
2 تیر 93 18:00
زینب جوون رمز رو برام میذاری بی زحمت
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
بله ميام پيشتون
زهرا(مامان پارسا)
3 تیر 93 9:03
سلام ماشالا به اين آقا پسر گل و مامان باسليقه اش. فوق العاده بود زينب جان ايشالا تولد 120 سالگي ، دامادي و .. رو براش جشن بگيريد عزيزم.
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون دوست خوبم
لیلا مامان پرنیان
4 تیر 93 17:06
سلام تولد گل پسرتون مبارک مرسی که به ما سر زدید احتمالا وبلاگ رو از بلاگفا به نی نی وبلاگ تغییر میدم، بعدش انشالا تبادل لینک کنیم
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
انشالله عزيزم.
fafa
5 تیر 93 2:00
تولدد آرتین نازم مبارک من از و.ب مبین جون باهاتون آشنا شدم میشه به منم رمز بدین
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون عزيزم.بله ميام پيشتون.
شادی
6 تیر 93 16:25
همه چیز خیلی عالی. دستت درد نکنه زینب جان. خیلی زحمت کشیدی.
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان ایلحان
7 تیر 93 1:12
تولدت مبارك گل پسري.
سمیرا مامان پرنیان
7 تیر 93 19:26
چه تولد زیبایی دستت درد نکنه زینب جان سنگ تموم گذاشتی
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون
منصوره
8 تیر 93 13:56
عزیزم تولدت مبارک ببخشید دیر شد گلسا مریض بود و درگیر دکتر و بیمارستان بودیم مامانی دستتون درد نکنه
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
واااي چرا ناراحت شدم انشالله بلا و مريضي از گلسا جون وتمام كوچولوها دور باشه
مامان سما
9 تیر 93 12:13
مباررک باشه الهی تولد نوه هات رو جشن بگیزی و برامون عکس بزاری ما هم با عینک بشینیم به تماشا رمز لطفا . بازم مبارکههههه
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون عزيزم
سحرمامی آرتین
11 تیر 93 10:15
سلام عزیزم نماز روزتون قبول حق.باآرتین من دوست میشی آقاآرتین ناناز؟بیاوب پسرم وخبرم کن. بووووووووووووووووووووووس
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
سلام نماز روزه هاي شما هم قبول بله چرا كه نه.
مامان سولماز
12 تیر 93 14:16
جالبه انقد خاطره زیاد بوده چند بخش کردین ایشالا همیشه خوش باشین لطفا به من هم رمز پرورش فرزند بالنده رو بدین ممنون
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون .چشم
مامان معین جون
18 تیر 93 17:10
سلام زینب جون حالا بعد مدتی فرصت کردم بیام بهتون سر بزنم دیدم که رمزدار شدین چرا؟ میشه منم رمز داشته باشم در ضمن تولد زنبور کوچولوتون هم مبارک باشه ایشاله 1000سالگیش رو جشن بگیری التماس دعا
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
من رمز و برداشتم امیدوارم مطلب به دردت بخوره
سعیده مامان محمد طاها
17 مرداد 93 18:43
سلام زینب جون. وب زیبایی دارید. کلی استفاده کردم. تولد گل پسری هم مبارک. خوشحال میشم به وب پسر منم سر بزنید. با اجازه لینکتون کردم.
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون عزیزم حتما میام پیشتون
زینب (مادر آرتین)
17 شهریور 93 4:49
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Reggio_Emilia_approach