آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

معرفي كتاب1

1393/3/16 15:02
1,797 بازدید
اشتراک گذاری

به يكي از دوستان قول داده بودم كتاب هايي كه از نمايشگاه گرفته بودم و آرتين تو اين مدت خيلي ازشون استقبال كرده بود و بيام و بگم .الوعده وفا.

قبل از اينكه به اداه مطلب سر بزنيد.لطفاً به اين نكته توجه كنيد كه اين كتاب هارو من با ديد شخصي خودم و با توجه با روحيات آرتين براش ميخرم و ميخونم و شايد كوچولوي شما سليقه متفاوت با آرتين داشته باشه و بهترين كاري كه ميتونيد بكنيد موقع خريد كتاب همراه داشتن فرزندتون و توجه به خواسته اونه و اينكه ميتونيد براي خريد كتاب فروشي هايي و انتخاب كنيد كه جايي براي نشستن و خوندن كتاب داشته باشيد كه با توجه به هزينه اي كه براي كتاب ها مي پردازيد بهترين هارو براي كودكتون بخريد.

مجموعه كتاب هاي فرانكلين(مجموعه 30جلدي)، انتشارات پيك دبيران:

آرتين كتاب هاي فرانكلين و خيلي دوست داره .هر وقت ميگم برو كتاب بيار برات بخونم ميره و فرانكلين مياره تا با هم بخونيم.عنوان هايي كه آرتين بيشتر دوسشون داره(عجله كن فرانكلين. فرانكلين و روز دوستي. فرانكلين و هديه سال نو .فرانكلين و رعد و برق.فرانكلين دوچرخه سواري ميكند.فرانكلين ميگويد دوستت دارم. دوست جديد فرانكلين.پتوي فرانكلين.محله فرانكلين.فرانكلين يك حيوان خانگي ميخواهد.فرانكلين يك كيسه خواب دارد.فرانكلين يك دوربين عكاسي پيدا ميكند.فرانكلين و روز شكرگذاري)

صفحه اي از كتاب فرانكلين و رعد و برق كه بعد از طوفان چند روز پيش تهران با آرتين خونديم(آرتين از صداي رعد و برق ترسيد و ميگفت ترسيدم)

من از اين علاقه پسر به فرانكلين استفاده ميكنم و هر وقت با آرتين سوار مترو ميشيم با هم فرانكلين ميخونيم . (اگر سوار مترو شديديد و ديديد يك مادر با پسر 2ساله اش روي زمين نشسته و داره فرانكلين ميخونه تعجب نكنيد شايد من باشم)خيلي خوبه چون نه من و نه آرتين مسافت طي شده و نميفهميم و خيلي زودتر از اوني كه فكر ميكنيم ميرسيم به مقصد.خندونک

در بركه ،انتشارات شهر قلم:

این کتاب با کتاب های معمولی فرق دارد. بچه ها هم از شکل ظاهری کتاب خوششان می آید و هم از شعرها و تصویرهای زیبایش. در این کتاب بچه ها با حیوانات بیابان.قطب.برکه آشنا می شوند.

بخشي از متن كتاب:

در آبگير كوچك ,جمعند دوستانم.اي كاش تا هميشه پهلويشان بمان.هم لاكپشت دارد هم ماهيان زيبا.خوشحال و شاد هستند اين دوستان در اينجا.تمساح پاي خود را در آب ميگذارد.اين مار بيخطر هم كاري با او ندارد....

انتشارت براق مجموعه8جلدی(تيغ تيغي مهربون. دوست خوبم. خونه خاله موشه. بادكنك بازيگوش. درخت انگور. باهمدوست باشيم. گاري شادي. تفريح دريايي) با داستان ها خوب و نقاشی های شاد

اين كتاب ها خيلي بزرگ تر از كتاب هاي معمولي هستند و مهمتر از همه شخصيت هاي حيوانات كارتني اين كتابه كه آرتين خيلي دوسشون داره مخصوصاً فيل كوچيكه رو.

انتشارات:کتاب یک

کتاب دوزبانه که هربار که کتاب و ورق میزنی یک حیوان ظاهر میشود که باید حدس بزنی اون چه حیوانی است و خصوصياتي از اون حيوان و بيان ميكنه.

كتاب این یه بچه گربه است؟

نشر پنجره.داستان های شیمو.

آرتين كتاب هاي شيمو مياره و براي خودش ميخوندتشون

كتاب هاي ماشين بازي.انتشارات بنفشه.

با عنوان هاي آتش نشان ميشوم.قايق راني ميكنم.قطار ميرانم.موتور سواري ميكنم.تراكتور ميرانم.(من همه مجموعه رو خريدم .چندتاشونو خونه مامانم گذاشته بودم براي همين عكسي ازشون ندارم.)

كتاب قطار ميرانم:

در كتاب مطالب مفيدي در رابطه با اون وسيه نقليه بيان ميشود (البته به طور غير مستقيم)در آخر هم سوالاتي از متن كتاب در غالب بازي از كودك ميپرسيد .آرتين اين كتاب رو هم دوست دارد ولي من سوالات پاياني كتاب و هنوز ازش نپرسيدم.

موفق باشيد

پسندها (7)

نظرات (7)

مامان سولماز
17 خرداد 93 9:26
سلام خیلی عالی پسر باهوش آنیل هم عاشق کتاب خوندن هست یه چیز جالب هم اینه که در حدود دو الی سه هفته توالت رفتن رو کامل یاد گرفت و برای هر بار میگفتم جایزه چی میخوای همش میگفت کتاب بحون(کتاب بخون)! انقد کتاب رو دوس داره از این بابت خیلی خوشحالم. کتاب هایی رو که خریدین خیلی عالی و مفید هستن موفق باشین
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
چه خوب .اميدوارم آنيل عزيز هميشه اينقدر كتاب خون باشه و كتاب دوست.
مامان كيان
17 خرداد 93 10:37
عالی بود ممنون. من هم چندتا شو خریدم و بیشتر خودم ذوق زده شدم. تازه دیروز بدستم رسیده و هنوز برای کیان نخوندم. من هم سعی میکنم از تجربه ام بنویسم.
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
اميدوارم كيان جون از كتابهاش لذت ببره
مامان كيان
18 خرداد 93 8:23
آرتین کوچولوی دوست داشتنی تولدت مبارک. یه دنیا شادی و سلامتی و لحظه های ناب برات آرزو میکنم در کنار عشق بینهایت خانواده مهربونت. مامان زینب عزیز دوسال مادرانگی و تجربه زیباترین لحظات زندگی رو بهت تبریک میگم. بهترینها رو برای خانوادتون آرزو میکنم.
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون خاله مهربون.
مامان زهره
18 خرداد 93 13:16
خیلی خوب بود زینب جان کتابهای اما هم خیلی خوبن به قول شما بستگی به سلیقه و علاقه بچه مون داره مرسانا به عکسهایی که توش نی نی داره یا حیوانات واضح داره رو خیلی دوست داره دائما سر کمد کتابهاشه راستی زینب جان واسه ارتین مثل خود خط کتاب میخونید یا به زبون خودش ؟ متاسفانه تو شهر من خیلی کتابهایی که میخوام نیست دائما اینترنتی سفارش میدم امروز هم که سی و پنج تومن سرم کلاه رفت مثل اینکه هکرها افتادن به جون سفارشهای اینترنتی و مشخصات تو هک میکنه و به اسم یک فروشگاه اتا پاشغال میفرستن
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
سلام عزيزم.من متن كتاب و كامل و دقيق ميخونم بعضي وقتها هم كتاب و با متن جديدي كه از خودم ميسازم ميخونم.شما كدوم شهر هستيد ؟
مامان فاطمه
18 خرداد 93 14:12
تولد آرتین جوون مبارک با ارزوی روزهای رنگین کمانی
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون دوست خوبم.
نیکو مامان محمد امیر
10 شهریور 93 7:45
با اجازه از عکس کتابهای فرانکلین در وبم استفاده کردم کامپیوترم خرابه نتونستم عکس بزارم
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
اشکال نداره عزیزم
خنده
22 شهریور 94 14:54
کاش منم از این کتابا داشتم