آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

21ماهگی

1392/12/24 0:45
800 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم در کنار تو همه خوبیها را میابم و در نگاه عاشقانه ات تازه میشوم.

مهربان من، باز به تو میگویم که دوستت دارم و نگاهم را به نگاهت میدوزم و به پاکی چشمانت قسم میخورم که تا ابد با تو میمانم تا بدانی صادقانه و پاک دوستت دارم

 سلام گل خوشبوی مامان   ۲۱  ماهگیت مبارک عشق من(البته با تاخیر)

پسر شیرینم،عزیز دلم دیگه تا ۲ سالگیت چیزی نمونده و یواش یواش باید واسه تولدت برنامه ریزی کنیم. یادش بخیر پارسال این موقعها. چقدر عمر زود میگذره...

هر چی بزرگتر میشی وابستگست به من کمتر میشه... فعلا که هر چی با خودم کلنجار میرم نمیتونم راضی بشم از شیر بگیرمت. هنوز دو سه ماهی وقت دارم. از شیر گرفتن شما بزرگترین کابوس این روزهای منه و مطمئنم دلم برای تک تک ثانیه هاش تنگ میشه و امیدوارم خداوند به من صبر و توان بده که بتونم در کنار شما این مرحله رو پشت سر بذارم .

در طول روز خودت زیاد سراغ شیر و از من نمیگیری اما در طول شب چند باری بیداری میشی و با چشم های بسته پشت سر هم میگی شیر شیر.اگر ندم میگی مامااااااا شییر

برای خودت به تنهایی بازی میکنی و دیگه با من کاری نداری و خوب یاد گرفتی خودتو سرگرم کنی.

عمو.عمو.آرتام  دوتا اسمیه که از صبح تا شب چندین بار به زبون میاری و هر کی زنگ بزنه عمو و بعضی وقتها هم تلفن و میاری به من میدی میگی آرتام(یعنی به آرسام زنگ بزنم.)من فدای اون مهربونیت بشم که زود به زود دلت براشون تنگ میشه..اگر با خاله تلفنی صحبت کنم میری دم در به در میزنی میگی ها(خاله)از اینکه نمیبینیش خیلی ناراحتی

دایره لغاتت ماشالله خیلی زیاد شده و چندتا فعل هم یاد گرفتی.

دندون 17 و 18 هم به سلامتی در اومدن(اسیاب های بالا دو سمت راست و چپ )برات بمیرم که دندونات با هم در اومدن و خیلی اذیت شدی و بعضی وقتها که شیر میخوری ادای گریه و در میاری و میگم ماما چی شده به دهنت اشاره میکنی و میگی در(یعنی درد داره)

با وجودت تو خونه روز و ماه و سال از دستمون در رفته و هر روزمون با روز قبل متفاوته و آنقدر این روزهای آخر سال مشغوووووولیم که نگوو.

شعر حسنی شلمرود از نوشته های استاد منوچهر احترامی و حفظ شدی و با هم میخونیم و آنقدر ناز وقتی باید بگی نه نه سرتو تکون میدی و میگی نه که میخوام درسته قورتت بدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان گلشيد
24 اسفند 92 8:39
اي جونم عزيزم 21 ماهگيت مبارك باشه گلم اميدوارم هزار ساله بشي ماماني يه عكس خوشمل واسمون نميزاري؟
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
چشم عزیزم عکسم میذارم.
خاله سمیه
24 اسفند 92 19:36
21 ماهگیت مبارک عزیزم
مامان كيان
26 اسفند 92 8:06
آرتين خان ناز و ماماني مباركه. مامان زينب جون كاملا ميفهمم چه حالي داري وقتي كه گل پسرت هر روز و هر لحظه شگفت زده ات ميكنه. من كه فكر ميكنم قشنگتر از اين روزها هيچوقت تو زندگيم نبوده. روزهاي قشنگتون پابرجا. انشالله سال جديد هم به همين زيبايي باشه براتون.
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون عزیزم