آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

20ماهگی

1392/11/20 0:33
671 بازدید
اشتراک گذاری

20 ماه از بودنت میگذره باورم نمیشه 20 ماه چه زود گذشت .فقط چند ماه تا تولدت 2 سالگیت مونده چقدر زود بزرگ شدی عزیزم.

همیشه دغدغه  اینو دارم که نکنه کم کاری کرده باشم و میتونستم بهتر رفتار کنم و  امیدوارم لحظه ای از عمر با ارزشت  و هدر نداده باشم.

تمام سعیم و میکنم مادری برات باشم که بعدها از بودن در کنارمون احساس آرامش بکنی .برات بهترین ها رو از خداوند بزرگ میخوام.خدا یا کمکم کن.کمکم کن این امانتی که به من دادی و به بهترین نحو تربیتش کنم .

پسرم 20ماهگیت مبارک

 دندون های 16و17 آرتین خان هم تو ماه قبل در اومد وهورااااااااا  تا اتمام این پروسه دندن در آوردن فقط 3تا دندون دیگه مونده

قد آرتین تو 20 ماهگی85 و وزنش 10 کیلو و 300 گرمه

خیلی خیلی وروجک شده و حس استقلال طلبیش خیلی زیاد .کارهایی مثل انتخاب لباس،مسواک زدن،بالا و پایین رفتن از پله ها، انتخاب سی دی و گذاشتن اون تو دستگاه دی ویدی،پوشیدن کفش و جوراب،انتخاب شعری که بخوایم با هم بخونیم ،غذا خوردن ...دوست داره به تنهایی انجام بده.

پوست کردن پرتغال و نارنگی از تفریحاتشه و جدیداً یک پر از پرتغالی که پوست میکنه و میخوره

شیر نمیخوره ولی عاشق بستنی وپنیر و  ماسته(اونم با نعناع)

خیلی از کلمه نه استفاده میکنه و اصولاً دوست داره با هر چی میگیم مخالفت کنه بگه نه..

روابط اجتماعیش خوبه .و عاشق پسر خاله و پسر عموشه دوست نداره بچه ها اسباب بازیشو بگیرن اما این دو نفر اجازه دارن تا دلشون میخواد با اسباب بازیهاش بازی کنند.

وقتی داره کاری میکنه یکی نگاهش بکنه(البته اگر اون فرد قریبه باشه)خجالت هم میکشه و خودش و لوس میکنه

برای خودش تو خونه راه میره و شعر میخونه

 عاشق کمد دیواریه و هر وقت بخواد قایم بشه میره داخل کمد دیواری(چشم میذاره و با یه دستش جلوی چشمشو میگیره و مثلاً نگاه نمیکنه)

امروز خاله مائده اسباب کشی کرد برای یک سال میره شمال و حتماً دل آرتین براش تنگ میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شادی
20 بهمن 92 8:11
تولد 20ماهگیت مبارک باشه آرتین جونم.
زهره مامان مرسانا
20 بهمن 92 16:55
تولدت مبارک گل پسری
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان تینا و رایان
21 بهمن 92 10:09
مبارکه عزیزم...خیلی خیلی پیشرفت داشتی مامانی شما یکی از بهرین مامانهایی هستی که می دونم واسه پسری این همه وقت میزاره عزیزم چرا شیر نمی خوره؟ کم کم عادتش بده به شیر از مقدار کم شروع کن بعد کم کم عادت میکنه...چون هنوز شیر خودتو میخوره واسه همین دوست نداره...کم کم از الان بهش بده تا وقتی میخوای از شیر بگیریش یه چیزی جایگزینش کرده باشی تینا هم چون خیلی وابسته به شیر من بود نمی خورد من تقریبا 4 ماه قبل از اینکه از شیر بگیرمش کم کم تو شیر شیشه بهش دادم...بعد دیگه خیلی شیر میخورد..که دکتر گفت زیادی هم خوب نیست حداقل 300 و جداکثر 700 سی سی باید باشه...الان من رایان 500 سی سی میدم در طول روز.
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ارتین نمی خوره هر کاری کردم لب نمیزنه حتی یک بار تو لیوان به جای دوغ شیر ریختم و برد سمت دهنش اما نخورد و گفت شیردکترش گفته اشکال نداره الآن با لیوان و شیشه ... نمیخوره تو دسر یا غذاش بریز بهش بده بخوره
الهام
21 بهمن 92 12:20
تولدت مبارک گل پسر دوست داشتی ی سر به ماهم بزن http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=731965&PostID=28635937#28635937
مامان آروین ( مهناز )
21 بهمن 92 12:36
سلام زینب جان خوبی ؟ کجایی نیستی تولد 20 ماهگی گل پسرت مبارک باشه عزیزم الهی 200 یاله بشه
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
عزیزم ممنون هستم با بزرگ شدن آرتین کارهای منم زیادتر شده و کمتر وقت میکنم بیام اینجا.
مامان سما
21 بهمن 92 15:26
سلام 120 ساله بشه گل پسر جای خاله جونش خالی نباشه منم اپم تونستی بیا شاد باشی
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
میام پیشت.ممنون