آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

اینکه تو هستی...

1392/10/6 0:09
782 بازدید
اشتراک گذاری

اینکه تــــــو هستی

اینکه نمیـــــذاری کسی بهم چپ نگاه کنه ..

اینکه همیــــــشه پشتمی و تکیــــه گاه دلم ..

اینکه ثابت کردی صـــــــادقی و وفــــــــادار ..

باعث میــــــشه ..

هر روز بیــــــشتر عاشـــــقت بشـــــــم ..

هیـــــچکس برای من تــــــ♥ـــــــو نمیشه ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان تینا و رایان
7 دی 92 7:29
راستی نوشته بودی ارتین کمی عطسه. و سرفه داره خوب شد؟برای واکسن تب هم کرد؟ خیلی استرس دارم
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
الآن خیل یخوبه و دیگه دستش درد نمیکنهفقط سرفه میکنه که اونم فکر کنم به خاطر هواست. روز اول اگه هر 4ساعت استامینیفون نمیدادم تبش میرفت بالا ولی روز دوم هر 6 ساعت دادم و از روز سوم خداروشکر دیگه تب نداره .نگران نباش . سعی کم استرست و به رایان منتقل نکنی
مامان تینا و رایان
8 دی 92 13:20
منم تصمیم دارم همین کارو بکنم..امروز واکسنش رو زدم الان خوابه..امروز رو 4 ساعته میدمان شالله اگه فردا بهتر باشه 6 ساعه میدم...ولی بهداشت بهم گفت تا 2 روز 4 ساعته بده به خاطر دردش..حالا ببینم چی میشه
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
امیدوارم راحت و بدون دردسر این مرحله رو هم پشت سر بذاره