آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

عکس های گل پسر..

1392/8/24 0:54
1,553 بازدید
اشتراک گذاری

پسر دلبندم، از گوشی بابا افشین چندتا عکس برای یادگاری میذارم برات.

عروسی دوست بابا افشین

بقیه در ادامه مطلب

آرتین در اتاق عمه مریم

آرتین وقتی خوابش میاد و نمیخواد بخوابه

پا تو کفش دایی محمد حسین کردی؟؟؟؟؟؟(بازی این روزهات تو خونه مامانی اینه که بری دونه دونه کفشهای جاکفشیشونو بیاری وسط خونه )

شمال

محرم 92

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان تینا و رایان
24 آبان 92 8:11
عزیز دلم با این عکسهای خوشگل عکس اول اون شیرینی خوری خیلی باحاله. رمز رو خصوصی فرستادم.
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون عزیزم
شادی
24 آبان 92 20:01
الهی قربون نگاه خوشگلش بشم من. عکساش خیلی خوشگلن. هزار تا بوس
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون دوست خوبم
لیلا
24 آبان 92 22:18
عزیزم ماشا ا... به ارتین ژاکت وکلاهشو خودت بافتی زینب؟
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
نه عزیزم من از این هنرها ندارم مامانم زحمت کشیده و بافته
مهسا مامان نورا
25 آبان 92 0:44
ای جانمم مثل ماهی فدای اون شیرینی خوردنت
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون خاله جووووون
سمیرا مامان پرنیان
25 آبان 92 16:42
قربونت برم کوچولوی خوردنی
مامان بردیا
25 آبان 92 18:09
بردیا آرتین رودیده میگه این دوست مهد منه.میشناسمش
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
من فدای بردیا بشم.ببوستش عزیزم
مامان بردیا
25 آبان 92 18:10
چه ماهی تو
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
شما لطف دارید
مامان گلشيد
26 آبان 92 13:04
خوشمزه است منم ميخوام!!!!!!!!!!
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
آره خاله خیلی خوش مزه است
مامان امیرعطا
26 آبان 92 14:28
چه عکسای نازی. مامانی لطفا پیش ما هم بیاین و برامون بنویسین اهل کجایین؟؟
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون عزیزم چشمهات قشنگ میبینن
الهام(مامان امیرحسین)
27 آبان 92 16:46
اووووه چه شیرینی میخوره دولپه!!! نوش جونت خوشگل
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
آره خاله انقدر خوش مزه است که نگووووووووو ولی من فقط گاز میزنم نمیخورم که
خاله سمیه
28 آبان 92 11:41
فدای تو بشم من چقدر تو با نمکی خاله . تازه یه روزه که ازتون جدا شدم ولی دلم براتون یه ذره شده . لحظه شماری می کنم برای دیدن دوباره ی شما دو تا وروجک شیرین .
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ما هم دلمون تنگته خواهر
فاطمه
29 آبان 92 22:07
زیبا و دوست داشتنی مثل همیشه. امیدوارم به زودی ببینمتون
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
من هم دوست دارم زود زود ببینمت دلم خیلی تنگ شده
مامان سما
7 آذر 92 15:26
سلام زینب جان کجایی چند روزه نیستی ارتین خوبه؟؟ ببوسش
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون از احوال پرسیت چند روزیه درگیر انجام کاریم سرم خیلی خیلی شلوغه.