آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

شعرهای ما....

1392/8/5 8:29
917 بازدید
اشتراک گذاری

این شعرها کلی خاطره رو برام زنده میکنه و الآنم برای آرتین در شرایط مختلف میخونم و هنگام خوندنش دست میزنیم و  شادیم

پاشو پاشو کوچولو

از پنجره نگاه کن
با چشمای قشنگت

به منظره نگاه کن
اون بالا بالا خورشید

تابیده در آسمان
یک رشته کوه پایینتر

پایینترش درختان
نگاه کن اون دوردورا

کبوتری می پرد
انگار برای بلبل از گل خبر می برد

 

 _*̡͌l̡*̡̡_دنیای شکلکهای مارال http://zibatarinha89.mihanblog.com/


خوشحال و شاد و خندانم

قدر دنیا رو می دانم
خنده کنم من

دست بزنم من

پا بکوبم من
شادانم

در دلم غمی ندارم

زیرا سلامت هست جانم
عمر ما کوتاه س

چون گل صحراست
پس بیایید شادی کنیم

بیایید با هم بخوانیم

ترانه جوانی را
عمر ما کوتاه س

چون گل صحراست

پس بیایید شادی کنیم

گل بریزم من

از توی دامن بر روی خرمن

شادانم

baby40.gif


آسیاب بشین میشینم، آسیاب پاشو پامیشم، آسیاب بچرخ میچرخم، آسیاب پاشو،پا نمیشم؛ جوون ننه جون، پا نمیشم؛… جوونه قفل چمدون،پامیشم..آسیاب تند ترش کن، تندتر تندترش کن!

baby28.gif

دویدم و دویدم، سر کوهی رسیدم دو تا خاتون رو دیدم
یکیش به من آب داد، یکیش به من نون داد
نون رو خودم خوردم، آب رو دادم به زمین، زمین به من علف داد
علف را دادم به بزی، بزی به من پشگل داد
پشگل رو دادم به نونوا نونوا به من آتیش داد
آتیش و دادم به زرگر، زرگر به من قیچی داد
قیچی رو دادم به درزی (یا به جولا)، درزی (جولا) به من قبا داد
قبا رو دادم به مولا، مولا به من قرآن داد
قرآن رو دادم به بابا، بابا به من خرما داد
یکیش رو خودم خوردم، یکیش افتاد به زمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامی بهار
5 آبان 92 15:11


چه شعرهای قشنگی




مامان تینا و رایان
6 آبان 92 7:28
،من هم بیشتر همین شعرهای قدیمی رو میخونن چون رایان کتاب نمیزاره دست بگیرم واسه خواباندند هم یکی از شعرها رو کمی تغییر دادم میخوندم براش تو یکی از پستهای قدیمی نوشتم


یکی از کارهای آخر شب من اینکه شعرهایی که در طی روز بعد میخوام برای آرتین بخونم و روی تخته وایت برد مینویسم و این تخته رو تو دیدم وصل کردم و با کمک اون شعرهارو برای گل پسر میخونم
مامان گلشيد
6 آبان 92 8:13
آخي ياد كوچولوي هامون بخير


مامی بهار
7 آبان 92 0:03
عزیزم اسم اون کتاب حیوانات چیه؟ از کجا میتونم تهیه کنم؟


اسم کتابها:اولین کتاب حیوانات کودک و اولین مزرعه من..
این کتاب هارواز کتاب فروشی شهرک امید(تهرانپارس) خریدم .معمولاٌ کتاب فروشی ها ویا شهر کتاب باید داشته باشند
زینب مامان اميرطاها
8 آبان 92 9:33
سلام عزیزم
ممنون از اینکه تولد پسرمو تبریک گفتی از طرف من آرتین جیگرو ببوس



ممنون عزیز دلم.
مامان آروین (مهناز)
9 آبان 92 12:56
سلام چه پسر نازی یک جورایی به آروین من شباهت داره بیا به وب ما خوشحال میشم


سلام.حتماٌ میام پیشتون
مامان بردیا
9 آبان 92 16:37