آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

دندون13

1392/6/10 9:12
558 بازدید
اشتراک گذاری

چند شبی بود که آرتین شب ها بی دلیل بیدار می شد.
بیدار شدنی همراه با گریه  و کلافه بود.
بعضی وقت ها جیغ می کشید!
  دل شکسته نگران دل شکسته
نه شیر می خورد و نه بغل و نه هیچ چیز دیگری...
انگار واقعا همان بود که دکترش گفته بود: لثه هایش تیر می کشیدند!

اما بالاخره دندونی که کلی اذیتت کرد خودشو امروز نشون داد(نیش بالا سمت راست) خدارو شکر این دندون هم در اومد و امیدوارم دیگه از بیدار شدن نصف شب با گریه خبری نباشه، کاشکی یه چوب جادیی داشتم .کاری میکردم زودتر دندونات در بیان و راحت بشی اما حیف که فقط باید صبر کرد.

پسرم دندون ◆◇数字◆◇ のデコメ絵文字◆◇数字◆◇ のデコメ絵文字 مبارک

 

یک تجربه:

1- دیروز(9/شهریور)برای اولین بار با نِی آب خوردی و بعد یکم آب خوردن تو آب فوت کردی و از حباب های بوجود اومده کلی خوشت اومد(بیشتر از آب خوردن برات تازگی داشت) و دیگه ولکن نبودی کل فرش آشپزخونه خیس شدماچ

2 - پسر وروجکم،شیرینم.چند شب پیش برای ناهار  بابا افشین تو ظرف غذاش برنج ریختم و گذاشتم بالای ماشین ظرف شویی و رفتم تا از یخچال غذات و بیارم تا گرم کنم تو این فاصله دیدم میگی به به من که رومو برگردوندمتعجب با یه پسر وروجک روبرو شدم که از فرق سر تا نوک انگشتای پاش برنجی بود.(اومدی ظرف غذارو برداری قدت نرسید و همش برگشت رو سرت)قهقهه همینطور با سر و روی پر از برنج و تو یکی از دستهات ظرف غذا و تو دست دیگه برنج مشت کرده راه افتادی تو خونه،منم دنبالت تا کل خونه رو برنجی نکنی ولی کار از کار گذشته بود و مجبور شدم ساعت 10 شب خونه رو جارو برقی بکشم.

مامان فدای شکم گرسنه شما بشه که صبر نکردی غذات و آماده کنم خلاصه اینطوری شد که بابا افشین دیگه ناهار نداشتگریه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

zohre maman kiyan
10 شهریور 92 9:36
سلام زینب جون
همیشه به گردش
این ماه من کلی سرم شلوغ بود و دیر اومدم اما همه پستای نخونده رو خوندم
دندون جدید مبارک
آرتین کوچولو رو ببوس


ممنون عزیزم که به ما سر میزنی و همیشه با نظراتت منو خشحال میکنی،کیان عزیز و ببوس
ماما تینا ورایان
11 شهریور 92 15:25
آفرین پسری...دندون 13؟رایان من 8 تا دندون داره..ای وروجک شیطون بلا غذای بابا واژگون شد؟


سلام ممنون که به ما سر میزنی دوست خوبم،آرتین از 4ماهگی شروع به در آوردن دوندون کرده امیدوارم رایان کوچولوهم دندوناش تند و تند در بیان
امیرحسین و مامانش
12 شهریور 92 15:36
مبارک باشه دندون 13 دهم
امیدوارم باقی دندونا بی دردسر و راحت دربیان
بنظرم خیلی خوبه که بچه ها یاد بگیرن با نی نوشیدنی یا آب بخورن اینطوره زینب جان؟


آره برای ما که خوب بوده خدارو شکر آرتین خیلی آب خوردن و با نی دوست داره از وقتی تجربه کرده بیشنر آب میخوره(آب میوه دوست نداشت،بوش بهش میخورد لب نمیزد الآن آب میوه هم میخوره)
فرناز خاله آرسن جون
12 شهریور 92 21:45
مبـــــــــــــــــارک مبــــــــــــارک مروارید آرتین جونم مبارک باشه خاله با دندونهات همه رو گاز بگیری خاله بد ؟آموز که میگن منم ،اما حالا شیطنت نکنی پس کی بکنی تا توان داری شیطنت کن


خاله جون بیا گازت بگیرم ببینم بعدش هم میخوای دیگران رو گاز گازی کنم
سلام منم با شما موافقم شیطنت و کنجکاوی برای بچه هاست و به قول شماحالا شیطنت نکنی پس کی بکنی ممنون که به ما سر میزنید.