آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

پارک جمشیدیه

1392/6/9 9:38
840 بازدید
اشتراک گذاری

پارک جمشیدیه:

بوستان جمشیدیه یا پارک سنگی جمشیدیه از زیباترین و دیدنی‌ترین بوستان‌های تهران است و با مساحتی حدود ۱۰ هکتار در انتهای خیابان شهید باهنر(نیاوران) واقع شده و از شمال به کوه کلک چال، از جنوب به باغ دولو، از شرق به خیابان جمشیدیه و از غرب به جاده کلک‌چال محدود است. از ویژگی‌های این‌پارک، دریاچه، آبشار مجاور و نیز آبنماهای سنگی است که جلوه‌ای خاص دارند. این پارک در ابتدای مسیر اصلی صعود به پناهگاه کلک چال قرار دارد.

پارک جمشیدیه دارای چهار در ورودی است که ارتفاع در ورودی اول از سطح دریا ۱۸۲۰ متر و بالاتر از آن ۲۱۰۰ متر است.

بر پایهٔ نظرسنجی انجام شده مرکز تحقیقات و مطالعات رسانه‌ای همشهری، بوستان جمشیدیه پس از بوستان ملت دومین پارکی است که یک شهروند تهرانی به یک میهمان غیر تهرانی معرفی می‌کند.

niniweblog.com

مامان فکر کنم یه بخش باید تو وبلاگت درست کنم به نام پارکهای تهران،از بس ما میریم پارک قهقهه

جمعه بعد از ظهر با خاله مائده رفتیم پارک جمشیدیه واقعاّ قدم زدن روی او سنگفرشها کلی به آدم انرژی مثبت میده به ما که خوش گذشت.جای بقیه خانواده خیلی خیلی خالی بود....

منتظزیم خاله اینا بیان و این بز فلزی برای شما کلی جذابیت داشت و از هر طرفی سوار شدی و تمام زوایاش و بررسی کردیلبخند

           

           

چقدر تو آقایی

           

حال یکم استراحت بکنم

           

           

           

بعد یک ثانیه استراحت شروع کردی به ورزش کردن

           

برای دیدن بقیه عکس ها بروووووووادامه مطلب

سلام پسر خاله جون

 اینجوری کردی که کلاه رهام و میخوای

فهمیدی خاله میخواد کلاه و بهت بده

شما کلاً کلاه گذاشتن و دوست نداری، اما کلاه رهام فرق میکنه مگه نه ماماننیشخند

ببین چه ماه شدمقلب

رهام در شوک آرتین

حلا رفتی سراغ عینک خالهعینک

واسه اینکه یه عکس یادگاری از شما بگیریم مجبور شدیم دستاتو مهار کنیم و شما میخواستی با پات رهام جونو نوازش کنیشیطان خاله پاتم گرفت(من کشته ای محبتت نسبت به رهام هستمقلب)

فکر کنم خیلی گرسنه بودی،آخه مامان گوجه رو با خربزه میخورن؟؟؟ تازه قبلشم داشتی هلو میخوردی

لباسات کثیف شد و مجبور شدم عوضشون کنم

دالی بابا افشین

عجب اثر هنریه این چشمههههههههه؟

این بود پارک گردی مااااااا

Sendscraps.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان سونیا
9 شهریور 92 10:23
ای جان دلم هزار ماشالله به این گل پسر قند عسل ماشالله گل پسرتون خیلی نازه خدا نگهدارش باشه




مامان سونیا
9 شهریور 92 10:24
ممنونم از اینکه به وبمون سر زدی و متشکر بابت نظر سبزتون خوشحال میشم بازم بهم سر بزنیم
اگر با تبادل لینک موافقید خبرم کنید


با افتخار لینکتون کردم
مامان سونیا
9 شهریور 92 12:10
ممنونم از اینکه بهمون سر زدید با افتخار لینک شدید




مامان آرتین
9 شهریور 92 15:47
همیشه به گردش و تفریح ماشالا آرتین جون خیلی نازه


ممنون خاله مهربون
خاله مائده
9 شهریور 92 15:50
سلام خاله جون
به ما هم خیلی خوش گذشت در کنار آرتین جون
این خشمل ما نه تنها رهام و دوست داره کلاهشم دوست داره
من فدای اون پاهای کوچولوش بشم که کل پارک و زیر و رو کرد


خاله جون رهام ببوووووووووووس
فرناز خاله آرسن جون
9 شهریور 92 18:23
خاله قربونت بشه که با کارهات باعث خنده خاله شدی اون ورزش کردنت اون گوجه رو با خربزه خوردنت خیلی جیگری خاله میبوسمت کلی این بوسها به خاطر شیطونی هاته عسلم ،در ضمن همیشه به گردش و شادی


مرسی خاله مهربون که به ما سر میزنی و با نظراتت ما رو خوشحال میکنی
هدیه
9 شهریور 92 19:42
خوش عکسی هااااااااااااااا


نظر لطفتونه ،خاله جون
شادی
9 شهریور 92 20:59
خیلی خوبه که پارک زیاد میرین عزیزم. همیشه خوش باشین. طبیعت واقعا به آدم انرزی مثبت میده.
ماما تینا ورایان
10 شهریور 92 11:08
گردش تو فضای باز خیلی خوبه واسه بچه ها که تو اپارتمانهای امروزی جای نفس کشیدن هم ندارن خوش بگذره شیطونک


آره بخدا،البته این پارک رفتن ها بیشتر برای مامان آرتینه آخه من زیاد تو خونه نمیتونم بشینم دلم میگیره.آرتینم دقیقاً مثل منه،دَدَری
لیلا
12 شهریور 92 18:20
به به گل پسر قند و عسل خسته نباشی


ممنون خاله مهربون
خاله سمیه
13 شهریور 92 16:35
خاله فدای شما دو تا وروجک بشه .
دلم برای هردوتون تنگ شده .


خاله برای آمدنت روز شماری میکنیم