آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

احساس

1392/4/12 0:27
575 بازدید
اشتراک گذاری

آرتینم نمیدونم چه جوری احساساتم رو تو قالب جمله بیارم ولی میدونم باز نمیگنجه و از وصف خارجه

ولی من دیوانه وار عاشقتم و هر روز که میگذره حس میکنم بیشتر بهت وابستم و نمیتونم لحظه ای رو بدون تو تصور کنم

الان که داری بزرگ میشی حس میکنم کامل منو میفهمی وقتی حرفی رو بهت میزنم درک میکنی همش خودت رو برام لوس میکنی همه اینهااااااااا برای من لذت بخش ترین چیز زندگیه.قشنگم.شیریتم.پسر نازنینم عاشقانه دوستت دارم

 

روز یکشنبه، 10تیر ماه دندون 11هم(دندون آسیاب اول پایین سمت چپ) شما به سلامتی در اومد.خدا کنه بقیه دندوناتم زود زود در بیاد تا یکم از دردی که میکشی راحت بشی.مامان خیلی ناراحتم که نمیتونم برای کم کردن دردت کاری کنم.

22.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

پرهام ومامانش
12 تیر 92 23:30
مامانی چرا ارتینو شرکت ندادی ا با با ما هم که شرکت کردیم میدونیم برنده نیمشیم ولی خب شرکت کردیم !
مامان امیرعطا
17 تیر 92 17:39
الهی که همیشه سایه تون بالای سر آرتین جون باشه و کنار هم شاد باشید. به ما هم سر بزنین.خوشحالمون می کنین.