آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

روزهای گذشته

1392/3/27 0:29
438 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه رفتیم خونه مامانی و از اونجایی که شما خونه مامانی آزادی و هر کاری بخوای میکنیاوه

مامانی داشت بالکن  میشست و من برای مدت کوتاهی از شما غافل شدم و شما هم از غفلت من کمال استفاده رو کردی و رفتین توبالکن و از اونجایی که عاشق آب بازی هستی نتونستیم بیاریمت تو خونه و این شد آخر و عاقبت کار:

اینجا به اینکه مامانی کمکت کنه از شیلنگ آب بخوری راضی نشدی و شیلنگ و از مامان گرفتی و گذاشتی تو دهنت،فکرشو بکن

بعد از نیم ساعت آب بازی و خیس آب شدن رضایت دادی بیای تو خونه تا لباساتو عوض کنملبخند

شب به همراه خانواده رفتیم پارک ،شما یه گربه دیدی که رفت داخل شمشادا و از اون به بعد همش میخواستی بری گربه پیدا کنی(جدیدا هر جا گربه میبینی شدیدا واکنش نشون میدی و اگه خدایی نکرده گربه مورد نظر بزاره بره گریه میکنی و میخوای برگرده تا شما اونو تماشا کنی،حالا من میمونم از کجا برای شما گربه پیدا کنممتفکر)

از چیدن چمن ها کلی لذت میبردی

اینجا تازه متوجه دوربین تو دستم شدی

آقا پسری در حال پاره کردن جعبه چای.(فدای دقتت بشم.گوگولی من)

خونه خاله مائده و آرتین در حال خوردن سیب

مامانی دیروز برای واکسن یک سالگیت با باباجون بردیمت مرکز بهداشت یکم گریه کردی(فقط زمانی که آمپولو بهت زد)وقتی کار خانم دکتر تمام شد یه عکس نینی رو دیوار بود با دیدن اون عکس همه چیز یادت رفت و شروع کردی به خندیدن.من فدای تو بشم که اینقدر بچه هارو دوست داریییییییی.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

شادی
27 خرداد 92 0:38
ای جانم. مثل آوینای من عاشق آب بازیه. خدا حفظش کنه.
بابایی زهرا گل
27 خرداد 92 2:26
سلام وبلاگ خيلي زيبايي داريد و همچنينپسر خيلي خيلي زيبا تر ايشالا آرتین جون با پدر و مادر خوب و مهربونش هميشه زير سايه حق خوش و خرم/شاد و سر خوش با آرامش زندگي کنه خوشحال ميشم به وبلاگ زهرا خانوم منم يه سري بزنيد خدا نگهدار
بابایی زهرا گل
27 خرداد 92 2:26
راستی اگه افتخار بدید خوشحال میشم تبادل لینک کنیم


با کمال میل.
زینب مامان اميرطاها
27 خرداد 92 10:58
سلام عزیزم ماشاالله چه پسر ماهی داری خدا حفظش کنه از اینکه به وبلاگ پسر منم سر زدی ممنون . منم با تبادل لینک موافقم و خیلی هم خوشحال می شوم
پرهام ومامانش
27 خرداد 92 13:30
#####__#_____#____###_________ #_____ _____#__#_____#___#____#________#_____ _____#__#_____#__#______#_______#_____ #####__#_____#__#______#_______#_____ _____#___#___#___#______#_______#_____ _____#____#_#_____#____#________#_____ #####_____#_______###_____#####____
بابایی زهرا گل
27 خرداد 92 14:37
سلام مادر مهربون آرتین جون پسر گلمون خوبه؟ خودتون خوبید؟راستش اومدم هم تشکر کنم بابت تشریف فرماییتون به وبلاگ زهرا خانوم هم احوال پسر گلمون و شما خونواده مهربونشو بپرسم و هم بگم که با افتخار شما تو وب زهرای ما لینک شدید حتما بازم تشریف بیارید
لیلا
28 خرداد 92 2:07
ماشاالله چه پسر نازی دارید. خدا حفظش کنه


ممنون عزیزم.لطف داری
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
28 خرداد 92 14:44
عزیزم عاشق اون عکس اولیت شدم... خیــلی قشنگ افتاده... مامانی از این حیوونا ک خشک شدشو میفروشن.... گربه اش رو براش بخر. خخخخخخخخخ


واییییی نه دوست ندارم.