آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

اولین قدم

1392/3/21 0:44
381 بازدید
اشتراک گذاری

 

20خرداد ماه برای اولین بار تونستی بدون کمک چند قدم راه بری .(این قدم هات بین من و بابایی بود بابا افشین دستای کوچولوتو گرفته بود و من صدایت زدم و شما خواستی بیای پیشم بابا افشین دستا تو ول کرد و شما سه قدم برداشتی و رسیدی به من.مامان فدای اون قدمای کوچولوت بشه

قربونت بررررررررررررم که چقدر ذوق میکردی. از فردا  هر روز با هم تمرین میکنیم. خدا رو شکر پشتکار خوبی داری و خودت سعی میکنی که بدون کمک بایستی.راستی خودت به تنهایی از پله آشپزخونه میای بالا و برای پایین رفتنم میشینی لبه پله دستت و میگیری به مبل و بلند میشی

شکلک های جالب محمد

اینارو نوشتم که یادم باشه و یادت باشه که جوجوی مامان کی اولین قدمای زندگیشو برداشته

برات بهترین ها رو از خدای بزرگ میخوام پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان امیرعطا
22 خرداد 92 2:11
سلام.به سلامتی. مبارکه. ایشالله که پسری تو زندگی آینده اش قدم های بزرگ و مهم برداره.


شیما مامان شاهین کوچولو
22 خرداد 92 11:44
سلام خوشحال میشیم به وبلاگ ما سر بزنید
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
22 خرداد 92 16:07
مبارکهههههههههههههههههههههههههههه آفرین آرتین گلی
مامان بنفشه
23 خرداد 92 0:45
ماشاالله به پسر گلتون.خیلی چهره ناز و معصومی داره.
mamy
23 خرداد 92 1:17
سلام خانمی وب خوبی داری شما روش خاصی با نینی کار می کنی شیچیداودومن و ......مرسی
mamy
25 خرداد 92 2:16
عزیزم منتظر جوابم راهنماییم کن نینی من 2 ساله


خانمی اگه میشه آدرس وبلاگت یا ایمیلت و بده ممنون
مامان آرتین
25 خرداد 92 11:12
سلام مبارکه عزیزم. تو چقدر نازی با اجازه من شما رو لینک کردم اگه خواستین یه سری هم به ما بزنیدhttp://artingh91.niniweblog.com
مامان بردیا
25 خرداد 92 18:36
مبااااااااااااااااااااااارک