آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

جشن تولد آرتین1

1392/3/18 11:55
552 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی من و بابا افشین تصمیم گرفتیم واسه امسالت یه تولد کوچولوی خانوادگی بگیریم و بنابر این همه عزیزانمان رو تو این جشن دعوت کردیم.

گوگولی مامان شما دقیقا موقع شام خوابت برد و من مجبور شدم برای بریدن کیک و باز کردن کادوها بیدارت کنم(ببیخشید مامانی)وقتی بیدارت کردم و آوردمت پیش مهمونا همش منو بغل کرده بودی و سرت رو شونم بود(آخه خوابت میاومد)ولی وقتی کلاه تولد و بهت دادم یه لبخند بزرگ زدی و خواب از سرت پرید.

حضور آرسام پسر عموی عزیزت جشن و پر از شادی و نشاط کرده بود و امیدوارم بهش خوش گذشته باشه.رهام کوچولو هم حضور داشت ولی از اونجا که تازه از سفر اومده بود زیاد سرحال نبود و همین موضوع باعث شد نتونیم یه عکس دونفره ازتون بگیریم .

عکس کیکت:

ادامه دارد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

خاله ی آریسا
18 خرداد 92 12:13
تولدت مبارک آرتین کوچولو ایشالله تولد 120 سالگیت عزیزم . ایشالله همیشه زیر سایه مامان و بابا خوشبخت و سالم و سرزنده باشی

ممنون خاله
مامانی رادین جونی
18 خرداد 92 16:39
سلام عزیزم تولدت مبارک


ممنون خاله
پرهام ومامانش
18 خرداد 92 23:51
تولدت مبارررررررررررگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک


ممنون خاله
خاله سمیه
19 خرداد 92 9:29
تولدت مبارک عزیزم


بوووووس واسه خاله