آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

دندون 9 پسری

1392/3/12 0:22
699 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دیدم دندونی که اذیتت میکرد و کلی لثت و زخم کرده بود(دندون آسیاب اول سمت چپ بالا) در اومده و من نفهمیدم آخه گوگولی دهنت و باز نمیکنی که مامان بتونه دندونای نازتو ببینه و هر شب برای تمیز کردن دنونات کلی برنامه داریم ،بابا افشین با شما بازی میکنه و حواست و پرت میکنه تا شما بزاری دندونات و تمیز کنه (دستش درد نکنه) شماهم بعضی وقتا دستشو گاز میگیری.بیچاره بابا افشینناراحت...

دندون جدیدت مبارک باشه گلم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
13 خرداد 92 9:47
سلام عزیزم
دندون تازه مبارک
ایشالا همشو ب راحتی در بیاری
گلم با افتخار لینکت کردم.
مارو ب هر اسمی دوست داشتی لینک کن


ممنون خاله جون
زهره(مامان یاسین)
13 خرداد 92 15:24
مبارکه دندون تازهمن لینکت کردم ما رو به نام یاسین جیگرطلا لینک کن مرسی
مونس ( امیر علی و ایلیا, دوقلوهای قندعسل )
13 خرداد 92 23:44
مبارک باشه گل پسر مامانی ممنون به ما سر زدی من شما رو لینک کردم , شما با هر اسمی خودت دوست داری save کن گلم ممنوووووووووووووووووووووووووووووون
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
14 خرداد 92 20:50
سلام سلام مامانی خوبی؟ نمیدونم قبلا آلبوم عکسای دوستای محمدارشان و دیدی یا نه؟ من میخوام از همه دوستای ارشانم ی عکس براش یادگاری بذارم ک اگر قابل بدونی میخوام عکس نینی شما هم تو دوستای ارشان باشه اگر دوست داشتی برو ی نگاهی ب آلبوم بنداز (تو قسمت موضوعات وبلاگ هست) و اگر خواستی برام عکس 3تا عکس بفرست ک توش تغییرات نینی معلوم باشه از کوچولویی تا الان اگر هم وقت نداشتی ک بفرستی بهم اجازه بده ک خودم از وبلاگت کپی کنم. این آدرس ایمیل منه: hobab.topoli91@yahoo.com
پرهام ومامانش
14 خرداد 92 23:25
مبارکککککککککککککک ارتینم
بقیشم ان شالله بیدردسر دربیاری


مرسی خاله
زهرامامانه ایلیا جون
15 خرداد 92 6:30
سلام عزیزم خوبی ارتین جون خوبه

امدم شما رو دعوت کنم که به وبلاگم سر بزنید من شما رو دعوت به یه بازی وبلاگی کردم

امیدوارم بپذیرید و خوشتون بیاد


ممنون عزیزم

مرضیه مامان آرامیس
15 خرداد 92 10:32
سلام عزیزم من با کمال میل لینکت میکنم دندونای پسر خوشکلت هم مبارک باشه آرامیس من که هنوز دندون در نیوورده پارک بانوان میبینمتون
زهرامامانه ایلیا جون
16 خرداد 92 16:19
عزیزم شرکت نکردی
مامان بردیا
17 خرداد 92 12:50
چه پسر نازیبه ما سر بزنین اجازه بدین تا لینکتون کنیم.شما هم اگه دوست داشتین مارو لینک کنین تا دوست بشیم


خوشحال میشم حتما
هیراد و عمه لیلاش
17 خرداد 92 13:03
عید مبعث بر شما مبارک براتون یه دنیا سلامتی و خوشی آرزومندیم
مامان امیرعطا
17 خرداد 92 18:01
مبارک باشه خاله


مرسی خاله